فعالیتهای مالی

کارهای حسابداری ومالی

فعالیتهای مالی

کارهای حسابداری ومالی

کارهای حساب وکتاب شرکتها را انجام دهیم

  • ۰
  • ۰

راه‌های مختلفی برای سرمایه‌گذاری وجود دارد، از جمله سرمایه گذاری در بانک، سرمایه گذاری در مسکن و زمین، سرمایه گذاری در طلا و سکه، سرمایه‌گذاری در بورس و...


بهترین سرمایه‌گذاری با پول کم

همه ما دنبال راه‌هایی برای سرمایه گذاری هستیم که بتوانیم با سرمایه کم پولدار شویم.

سوال اصلی که در اینجا مطرح می‌شود اینست که کدام راه بهترین و زود بازده‌ترین است؟

نکات لازم و ضروری که قبل از سرمایه‌گذاری باید بدانیم:

1- به محض دریافت حقوق ماهانه، حتی اگر بسیار کم باشد، 20 درصد آن را پس انداز کنید.

2- هیچگاه قبل از اطمینان از بازار خود(قبل از تجزیه وتحلیل کامل) اقدام به سرمایه‌گذاری نکیند.

3- بازده مورد انتطار خود از بازار را قبل از سرمایه‌گذاری تعیین کنید.

4- میزان پذیرش ضرر در بازار اصطلاحا حد ضرر خود را قبل از ورود به بازار تعیین کنید.

درحال حاضر 2 راه برای سرمایه‌گذاری با پول کم وجود دارد.

1- شروع یک استارت‌آپ که میتوان با سرمایه کم راه‌اندازی کرد.

2- در یکی از بازارهای سرمایه‌گذاری

استارت‌آپ‌های زیادی با سرمایه کم راه‌اندازی شده‌اند، اما این نوع سرمایه گذاری به عنوان شغل درنظر گرفته می‌شود و باعث می شود از گروه واژگان سرمایه گذاری خارج شود. اما اگر شما می‌خواهید با سرمایه کم شغلی برای خود رقم زده و در راستای آن سرمایه‌گذاری کنید میتوان به لیست مشاغل استارت‌آپ‌ها نگاهی بیندازید.

خب درارتباط با سرمایه گذاری می‌توان گفت که راه‌های زیادی وجود دارد اما بعضی از آنها به سرمایه‌های زیادی نیاز دارند مثل سرمایه‌گذای در املاک و مستغلات و... که موضوع مورد بحث ما نیستند.

اولین سرمایه گذای که میتوان به آن اشاره کرد که با هرمیزان سرمایه میتوان وارد آن شد، سرمایه گذاری دربانک می‌باشد که مناسب افراد کم ریسک می‌باشد وسود کمی نیز دارد وحتی نمی‌تواند در مقابل تورم باعث حفط ارزش سرمایه شود.

اگر شما اهل ریسک کردن هستید میتوان به شما سرمایه گذای در بورس را پیشنهاد داد که میتواند علاوه بر حفظ ارزش سرمایه شما در مقابل تورم باعث افزایش سرمایه شما و منبع درآمدی نیز برایتان شود.

اما راه‌های ورود به این بازار چیست؟ وچگونه می‌توان در این بازار سود کسب کسب کرد و آن‌را به عنوان شغل دوم و درامد اول در نظر گرفت؟

شما با سرمایه‌گذاری بر روی خود از طریق افزایش دانش در این زمینه میتوانید به سرمایه گذاری در این بازار بپردازید و درآمد کسب کنید.

دانش‌هایی مثل تحلیل بنیادی و تحلیل تکنیکال.

شما میتوانید با سرمایه گذاری بر روی خودتان و با پرداخت هزینه بسیار ناچیز در کلاس‌های آموزش بورس شرکت کرده و خودتان بتوانید بدون نیاز به فردی دیگر سرمایه گذاری کرده و سود کسب کنید

در این بازار شاهد افرادی هستیم که می‌توانند ماهانه سودی 10 الی 30 درصدی را کسب کنند، به طور مثال شما فقط با داشتن 10 میلیون تومان که در این دوره اقتصادی سرمایه کمی به شمار می‌آید میتوانید ماهانه در حدود 1 الی 3 میلیون تومان درآمد داشته باشید، درحالی که نیاز نیست حتی شما به طور تمام وقت در این بازار فعالیت داشته باشید.

همچنان میتوانید بازارهای موازی مثل بازار طلا و سکه را نیز رصد کنید و در بعضی از مواقع در سال که جهش‌های زیادی دارند شما وارد شوید و سود خود را کسب کنید و خارج شوید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی